ÄNTLIGEN!

äntligen säger jag bara!

Min jävligt efterlängtade systemkamera har kommit !
Igår kom den, 2/12 08.
jag är typ hyproglad,skitglad ärlig talat.

dessutom har det gått 2 veckor på mitt godisförbud, 2 veckor till så har jag 400 kronor.
YES, då kan jag och my girls äntligen åka till växjö och shoppa lite.
länge sen jag var där nu ju.
Dit på jullovet var det ju bestämt.
saknar monki sådär jätte mycket!
Dom har verkligen otroliga kläder där!
Och snygga som in i fasiken!

Ska vi till växjö då blir det monki !
haha fast inte bara, utan fika och annat mys oxå.
sist jag och sara var där så mötte vi idol-yasmina.
hon har dock åkt ut, men vadårå?
rätt häftigt ändå.

så dumma som vi är så tittade vi bara på henne.
vi gick tillochmed förbi henne 2 gånger och senare samma dag satt vi jämte henne på ett café, men dumma som vi är tog vi ju inte autograf.

och så vill jag påstå att idol är skit utan Johan!
tänker inte titta längre.
eller förresten..
kanske lite, men det blir absolut inte lika kul utan johan den lilla skämtaren i studion.

haha, jag började med kamera och nu slutar jag typ med idol?
vilken logisk blogg jag har!
men jag har inte bloggat på flera dagar och jag behöver bara skriva av mig lite.

haha och nu är det ju såhär att jag och sara är sådär beroende av johan palm och blev jävligt besvikna när han åkte så vi har fixat en minnesvägg åt honom!
eller rättare sagt två!

jag har t.ex gjort en tavla åt honom.
och satt upp en massa artiklar från tidningar på väggen.
Ett litet hjärta med 3 bilder i.
Och ett stort plakat med en massa bilder på honom.


ja, jag vill skriva mer men jag har varit sådär skitseg dom senaste mornarna så imon ska jag vara i skolan tidigt.
Jag återkommer förmodligen imorgon också, haha nöj er med detta sålänge och om inte så kan ni ju läsa typ 2 gånger.
japp, det var allt.



godnatt era småmuppar !
 från er johan palm beroende ida :)


Kommentarer
Postat av: sara :P

haha men kan vi inte ta en tur till växjö efter julafton?:D har mer money då lixm.



hah aa håller med Idol suger utan Johan:'(<3

2008-12-04 @ 14:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0