GOOODJUUUUL!

WOOOHO,  JULAFTON!

det kanske värkar lite konstigt eftersom jag skrev i förra inlägget att jag inte har sett fram emot julafton detta året, och det är sant det är det faktiskt.
men nu när ja sitter här på julafton, får jag en såndär glad känsla av att det äntligen är jul igen, och det är rätt skönt!

mwahhah, ja är glad (Y)

klockan är 01:24 den 24 december 2008 och ida sitter och bloggar förfullt because it's christmas!
jag kan inte sova :)

jag vill dessutom inte sova!
det r julafton.
och det är mysigt!
jag tror alla sover.. ska smyga ner och ta en titt på julklapparna .
haha


Kommentarer
Postat av: Elin Persson

jag har utmanat dig;O



kolla in min blogg

2008-12-31 @ 16:47:05
URL: http://deeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0