julshow & sovmorgon.

tjeeeeeena.

idag var det typ julshow i matsalen.
det kom några från musikskolan och sjöng för oss.
det var dock inte så roligt.
efter var just VÅR klass tvugna att ställa i ordning allting.
störande..

men ah, mina finfula småtomtar som jag har sytt själv är klara.
det ska bli julklappar till mamma och pappa.
just det, julklappar!
har ju hela släkten kvar!
shit, + jille och sara och stina.
inte bra detta.
 har ju typ inga pengar heller.
bara 400 och dom ska ja ha med mig till växjö att shoppa för.
hoppas vi träffar yasmina igen.
och inte är lika dumma som förra gången och bara sitter och glor.

det enda goodie med dagen är att ja kan va uppe länge o kolla på tv för att vi har sovmorgon imon.
till tio i tio ! .

yay, mums asså.
sen har jag snackat med love på msn hela kvällen nästan, saknar din närvaro & din kärlek .

men ah, och så något roligt som hände.
jag har fått en ny favorit låt !
asså i loooove lil wayne så jävvla snygg och sjunger muums!

låten heter make it rain som han gör tillsammans med Fat joe.

här har ni bild på snyggaste <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0