luciamorgon

Hejsan alla!
nu var det ett tag sen jag bloggade.
men jag tänkte berätta lite om min dag.

vaknade halv 8 ( lite sent).
fast jag kom faktiskt i tid ändå.
Men ah, sen så var det luciamorgon nästan direkt så vi for ner i matsalen.
asså jag och sara hållde på att kissa på oss när vi såg vår fröken kolla in lucian.
Så fort hon hade gått förbi kollade hon som fan på hennes röv eller något där ''nere''.
askul var det!

ah, sen följde jag med hem till jille, vi skulle pimpa mina shoes men det blev inte så lyckat.
Hon skulle sedan till optikern och jag hade ingen som helst lust och följa med så jag gick och tittade på lite kläder och julklappar (mest kläder).

Var inne på Veromoda, Vila lite annat.
Hittade ett par riktigt snygga byxor på veromoda.
auuwgh, priset var inte lika snyggt kan ni tro.
400 kronor.

jag ska ändå be mamma kolla på dom.
sen hittade jag en jätte söt jacka (innejacka) en grå en.
Rätt söt faktiskt.
inte så tjock den var faktiskt väldigt tunn.

ah ja börjar med nåt och slutar alltid med nåt annat!
typiskt.

men ja, och så vill ja tillbringa ett stooort grattis till Kevin Borg som vann Idol 2008 den 12 december! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

aa haha där "nere"



2008-12-13 @ 11:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0