Thailand, Turkiet eller Grekland?

Nu har min familj äntligen blivit normal och skippar skidresan nästa år!
Vi åker istället på solsemester :)!

haha, men problemet är att vi inte vet vart vi ska åka någonstans.
Vi har tagit upp förslag som t.ex Thailand, turkiet eller Grekland.

Jag är ju lite sugen på att åka till Grekland, men sammtidigt thailand väldigt mycket!
Eftersom jag redan har varit i Turkiet en gång, så behöver jag inte åka dit igen.
Men vad skulle ni ha valt om ni va i min sitatiuon?

klottra lite kommentarer om vad ni tycker.


Thailand på bilden.

Kommentarer
Postat av: sara

thailand hade jag valt:)

2008-12-02 @ 16:47:47
URL: http://watershine.blogg.se/
Postat av: julia

Thailand ofc!

Jag har redan varit i grekland och turkiet, så för min del så hade jag/vi valt THAILAND :) mycket fint land och mycket varmare än dem andra! :D

2008-12-09 @ 18:15:59
URL: http://honjuliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0