UGGs

yeeaaaah,


såg på julias blogg (honjuliaa.blogg.se) & kenzas dom fina skorna/stövlar som då kallas uggs.
jätte fina tycker jag!

dom kanske inte är så regntäta men fina och varma är dom allt.
kenza hade en brun modell som såg mysig ut och julia hade en svart.

jag hittade ett par fina beigea som jag ville ha men det blir så lätt fläckar på dom.

så jag bestämde mig för ett par svarta på skorolf.
299 ;- kostade dom.

mycket mycket fina och värt priset tycker jag allt!
dom ser dock brun/lila ut på bilden men det är bara ljuset!

här ser ni dom





Kommentarer
Postat av: Elin

snygga:) jag skaffade beiga och det blir jättelätt fläckar på dem.

2008-12-08 @ 20:03:57
URL: http://deeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0