Msn intervju med DB

Heyy, jag är tillbaka förkyld och utan ben ! :)

Ja, kom hem från Lindvallen i söndags har nt haft tid att blogga bara så det blev en liten senis idag.
Och gissa vem som jag träffade på stadium i lindvallen när jag skulle köpa en ny hjälm .. jo OLA SVENSSON!
hahah, men jag hann inte ta autograf.
Idag så har det inte hänt så värst mkt, jag och stina drog till växjö och shoppade lite, eftersom skolan början imon får man ju ha lite kul.
Det fanns inte så mycket på rean ändå.
Köpte 3 koftor bara, och när jag kom hem stack jag till intersport och köpte nya tränings shorts & vattenflaska.
(det var något som verkligen behövdes)
Jag köper vattenflaskor hela tiden, men håller aldrig reda på dom!
Så idag köpte jag 3 stycken!

ohoh, glömde säga att på söndag börjar inne träningarna !
yess, ja som nu under julatiden har proppat i mig en massa köttbullar!

Tänkte berätta om min msn intervju med Dolly blond ( bloggare ).

De börjar såhär.

Min första fråga är När skapade du din blogg och varför?


det var när jag skulle fylla 18 och va så nervös och spännd och glad att jag ville skriva av mig så började jag skriva å fastnade direkt

Okej Går du på någon skola eller har du redan ett jobb?


jag går sista året i gymnasiet  :)


Har du något speciellt intresse?


det är väll nästan bloggen, men innan dess var det pyssel, jag älskar att göra egna saker, som att sy, klippa och klistra och så vidare. jag tror det hjälper mig mycket när jag sätter ihop mina outfits


 

Vilket har varit ditt bästa resmål?


Turkiet i somras med min pojkvän o pappa,

inte bara för att ja va med pojkvännen utan

mer för själva kulturen, miljön och shoppingen

Har du någon speciell idol just nu?


oj, jag vet inte, jag har svårt för idoler men utseende mässigt beundrar jag natacha peyre, en modell

Okejj

Har du nåt favvo klädesmärke då?


Miu Miu om vi snackar highfashion

annars tycker jag om allt, jag blandar

hejvilt från alla märken :D





sköt om er, pusshej  ida .


Kommentarer
Postat av: Elin Persson

Jåsa så du läser också hennes blogg:)

2009-01-08 @ 17:29:17
URL: http://deeeee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0